torsdag 22. januar 2009

Mitt første innlegg :D

Hei hei!

Jeg heter Karianne Fjeld, er fra Høland og er 17 år gammel. Jeg går i en klasse som kalles 2SFA, som står for Studiespeasialiserende Formgivningsfag på Bjørkelangen Videregående skole.
Trives veldig godt her, sammen med jentene mine :D

Her skal jeg blogge litt om ting jeg gjør i skole sammenheng! Så da veit dere det..

Tjooohei!!

2 kommentarer:

  1. Tittei

    En ryddig fin blogg, skriften din er grei å lese. Den rosa overskriften er tydlig blikkfanget på siden. Fint med litt rosa rundt omkring.

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett