onsdag 4. mars 2009

Hva vi har gjort i 2SFA!

Gjennom dette skoleåret har jeg drevet med forskjellige oppgaver, vi startet med:

- Dagen din brosjyre, vi skulle forbedre Dagen Din brosjyren, gjøre den mer spennende og interisant å lese.
- IKT og 3D tegneprogram (SketchUp). Har lagt ut et SketchUp bilde lenger ned.



- Tria Markers, testa ut litt forskjellige teknikker.
- Piktogram - Helleristninger - Hieroglyfer - Dekorativ skrift.
- Arkitektur, da jobbet vi med Hellas. Da hadde vi en oppgave som gikk ut på å lage et rom eller hus ut i fra Antikkens Hellas.
- Store formater.
- Teori fra Romerriket: Linjer og geometriske former.


- PhotoShop



- Vi besøkte NRK (Radioteater, sminke og kostyme, studio) og jobbet litt med NRKs visuelle uttrykk.



-Så har vi laget denne bloggen da!