onsdag 28. januar 2009

Litt Photoshop!


I dag har vi jobbet litt med photoshop i Design og Arkitektur øktene. Vi jobbet med tekst i bilde og beskjæring av bilde, og det her er to av resultatene mine. Jeg ville ha bildene svart hvit, og da passet det fint med hvit skrift syntes jeg! Ble to veldige enkle, men søte bilder :)






















Her er en stol som jeg laget i SketchUp for en liten stund siden! Det var noe av det første jeg gjorde i SketchUp, så det ble ikke så veldig bra, men men. Et lite eksempel på hva man kan gjøre i SketchUp!

torsdag 22. januar 2009

Mitt første innlegg :D

Hei hei!

Jeg heter Karianne Fjeld, er fra Høland og er 17 år gammel. Jeg går i en klasse som kalles 2SFA, som står for Studiespeasialiserende Formgivningsfag på Bjørkelangen Videregående skole.
Trives veldig godt her, sammen med jentene mine :D

Her skal jeg blogge litt om ting jeg gjør i skole sammenheng! Så da veit dere det..

Tjooohei!!