
I dag har vi jobbet litt med photoshop i Design og Arkitektur øktene. Vi jobbet med tekst i bilde og beskjæring av bilde, og det her er to av resultatene mine. Jeg ville ha bildene svart hvit, og da passet det fint med hvit skrift syntes jeg! Ble to veldige enkle, men søte bilder :) 
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar