Her er en stol som jeg laget i SketchUp for en liten stund siden! Det var noe av det første jeg gjorde i SketchUp, så det ble ikke så veldig bra, men men. Et lite eksempel på hva man kan gjøre i SketchUp!
Jeg heter Karianne, er 17 år. Går formgivning på Bjørkelangen vgs, trives der :) Liker å være med venner. Liker å feste, danse å ha det gøy :) Alt som har med fart og bil å gjøre syntes jeg er veldig morro! :D Det var litt om meg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar