onsdag 28. januar 2009




















Her er en stol som jeg laget i SketchUp for en liten stund siden! Det var noe av det første jeg gjorde i SketchUp, så det ble ikke så veldig bra, men men. Et lite eksempel på hva man kan gjøre i SketchUp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar